mandag 5. januar 2015

Storytel




Jeg er medlem av Buzzador, en markedsføringskanal som går via forbrukerene. Vi får fra tid til annen forespørsel om å være med på ulike kampanjer. Noen ganger blir jeg valgt ut, andre ganger ikke.

Denne gangen var jeg så heldig og bli valgt ut til å teste Storytel - en app som tilbyr lydbøker via en abonnent-tjeneste (på samme måte som Netflix etc). Dette passet fantastisk rett før jula hvor jeg faktisk har tid til litt bøker tenkte jeg :-)

Og jeg ble hekta! Fant fort ut at det var lettest å høre på romaner fremfor krim som jeg vanligvis leser. Boka ble med meg på øret på do, mens jeg lagde mat, pusset tenner og kjørte bil :-)

Det er et enormt utvalg av bøker å velge i mellom, alle kategorier og både norsk og engelsk. Appen fungerer også veldig greit, man kan også laste ned bøkene til mobilen slik at man slipper å bruke opp internettkvoten sin på mobilen.

Kan anbefales! Et abonnement koster kr 169/måned.




En fantastisk utsikt over Holmenkollen og den store månen på en ettermiddags tur i Asker.


Ingen kommentarer: