mandag 16. september 2013

BoConcept Design night

Torsdag forrige uke var jeg så heldig å få være med på et møbelmoteshow, nemlig BoConcepts lansering av kolleksjonen for 2014. Det hele fant sted i Posthallen i Oslo hvor møblene viste seg fra sin beste side, på en catwalk :-) En ny og morsom måte å vise møbler på!


Konsernsjef i Skeidar Living Group, Martin Andresen


Veldig praktisk bord "Occa" som kan justeres fra sofabord til spisebord med plass til seks personer.

Etter catwalken var det mingling, noe å spise på og trekning av premier. En heldig vinner stakk av gårde med stolen under - Hamilton i skinn. Heldig han!


Hamilton stol, årets største nyhet og min soleklare favoritt. Den var utrolig digg å sitte i :-)


Cupertino skrivebord var veldig stilig og praktisk. Leveres med integrerte høytalere og ledninger kan skjules i små rom.


Den grå stolen er Smartville lenestol, inspirert av Smart-bilens bilsete. Skikkelig kul og god å sitte i.

Takk for en veldig fin kveld og noen veldig hyggelige blogg-jenter!

1 kommentar:

Huldra sa...

Dette så spennende ut, selv om jeg kjenner at jeg ikke er helt enig i trendene som kommer. Teppet var kult synes jeg :)