mandag 22. juli 2013

Flekkfjerning, test 1

Første test var to trøyer med inntørkede flekker av ukjent opprinnelse, pluss litt ferske flekker. Jeg vasket på 60 grader og blandet inn Vanishpulver i vaskemaskinen. Resultatet var vel ikke overveldende, men det var nok jeg som skulle blødlagt eller forbehandlet. #vanishtest 
#vanishoxiaction


Før - med massejordbærsøl


Etter - uten masse jordbærsøl :-)


Før - en rød flekk rett under halsen (litt vanskelig å se)


Etter - flekken er der fortsatt :-(

Nå har jeg begynt å ha i Vanish pulver på nesten alle klesvaskene nå, det hjelper nok litt. Har akkurat satt på en vask med en trøye som har inntørket tjære eller noe sånt.Jeg har forbehandlet med Vanish Gel, men jeg forventer ikke det store. Tjære er nok ikke det letteste å få bort.....

Ingen kommentarer: