mandag 4. mars 2013

En #buzzador

Onsdag forrige uke fikk jeg besøk på døra av Posten som hadde en pakke til meg :-) det var en kasse med 5 Fjorland #byggrynsgrøt. Jeg har nemlig blitt en #buzzador. Hva i all verden er det tenkte jeg første gang jeg så det. Det betyr at man melder seg på til å teste nye produkter og gi sin tilbakemelding på hva man synes og også fortelle andre om det.

Første produktet jeg fikk teste var da # byggrynsgrøt og jeg må si jeg ble positivt overrasket! Dette er en skikkelig god grøt med tanke på et den bare skal varmes i mikro.

Testet med eplemost og med markjordbær. Nam nam begge deler :-) kan varmt anbefale denne grøten som inneholder bygg fra Sjåk og er utviklet i samarbeid med Arne Brimi.



2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei,
jeg ser du deltar på giwe awayen min, koselig!

fin onsdag!
-Maia

Unknown sa...

Så spennende å prøve ut nye produkter. Jeg har en liten utfordring inne hos meg, gøy hvis du deltar :) Klem